Kierownik Sekcji Nauki i Rozwoju Kadry
E-mail: d.chojnacka@dn.uz.zgora.pl
telefon: +48 68 328 3202
kod QR:
siedziba:
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p. 104,
ul. Licealna 9,
65-417, Zielona Góra
Pracownicy:
mgr Małgorzata Szulim
e-mail: m.szulim@dn.uz.zgora.pl
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p. 104
mgr Małgorzata Bielawska
e-mail: m.bielawska@wzs.uz.zgora.pl
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p. 104
mgr Magdalena Płońska
e-mail: m.plonska@adm.uz.zgora.pl
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p. 104
Godziny pracy:
Biuro czynne od poniedziałku do piątku od godz. 700 do 1500
Zadania i kompetencje:
- w zakresie działalności badawczej w ramach subwencji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego na rozwój i utrzymanie potencjału badawczego:
- koordynacja współpracy Uniwersytetu Zielonogórskiego z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie finansowania działalności naukowo-badawczej,
- opracowywanie uczelnianych planów oraz sprawozdań dotyczących subwencji ministerialnej,
- opracowywanie informacji z zakresu realizowanych zadań finansowanych z subwencji ministerialnej,
- nadzór formalny i ewidencjonowanie wniosków oraz raportów rocznych i końcowych w ramach projektów badawczych realizowanych z subwencji ministerialnej,
- ocena formalna, prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach subwencji ministerialnej,
- nadzór formalny nad rozliczaniem i wydatkowaniem środków finansowych w ramach subwencji ministerialnych
- zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej:
- doradztwo i pomoc kierownikom jednostek organizacyjnych w zakresie prawidłowego i terminowego wprowadzania danych do systemu POL-on,
- aktualizacja danych dotyczących składanych oświadczeń pracowników do systemu POL-on,
- doradztwo i pomoc kierownikom jednostek organizacyjnych w zakresie przygotowania do ewaluacji jakości działalności naukowej przeprowadzanej przez Komisję Ewaluacji Nauki;
- koordynacja, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, spraw związanych z pozyskiwaniem danych niezbędnych do przygotowania wymaganych przepisami prawa okresowych zbiorczych sprawozdań dotyczących działalności Pionu;
- w zakresie nagród i stypendiów:
- prowadzenie spraw związanych z nagrodami Prezesa Rady Ministrów, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie spraw związanych z wnioskami o stypendia dla wybitnych młodych naukowców Ministra Edukacji i Nauki,
- w zakresie działań proceduralnych - opracowywanie i uzgadnianie z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni projektów wewnątrzuczelnianych aktów prawnych dotyczących subwencji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego na rozwój i utrzymanie potencjału badawczego, danych przekazywanych do systemu POL-on
- w zakresie konferencji naukowych organizowanych lub współorganizowanych przez Uniwersytet:
- gromadzenie i udostępnianie informacji o konferencjach organizowanych lub współorganizowanych przez Uniwersytet,
- ocena formalna wniosków o zgłoszenie konferencji oraz sprawozdań z konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu,
- nadzór formalny nad rozliczaniem i wydatkowaniem środków finansowych w ramach konferencji
- w zakresie rozwoju kadry:
- organizacja promocji doktorskich i habilitacyjnych, współudział w organizacji doktoratów honoris causa;
- gospodarka drukami ścisłego zarachowania w zakresie wydanych dyplomów doktorskich i habilitacyjnych;
- koordynacja, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, spraw związanych z pozyskiwaniem danych niezbędnych do przygotowania wymaganych przepisami prawa okresowych zbiorczych sprawozdań dotyczących działalności Pionu;
- obsługa administracyjna posiedzeń Uczelnianej Rady Dyscyplin Naukowych w sprawach należących do zakresu zadań Sekcji ds. Nauki Rozwoju Kadry.