Dyrektor Biura Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
e-mail: m.glowacka@adm.uz.zgora.pl
telefon: +48 789 441 753
kod QR:
siedziba:
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p.105,
ul. Licealna 9,
65-417, Zielona Góra
Sekcja Komunikacji i Współpracy Naukowej:
mgr Justyna Jurek
e-mail: j.jurek@adm.uz.zgora.pl
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p. 108
mgr inż. Katarzyna Lubińska
e-mail: k.lubinska@dn.uz.zgora.pl
Budynek Administracyjny "Rektorat" (A18), p. 108
.Pracownicy:
dr inż. Janusz Baranowski
e-mail: J.Baranowski@ck.uz.zgora.pl
Budynek Dydaktyczny (A-29), p. 222a
Godziny pracy:
Biuro czynne od poniedziałku do piątku od godz. 700 do 1500
Zadania i kompetencje:
- Bezpośrednia współpraca z Prorektorem ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą:
- koordynowanie obiegu dokumentów, prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad oraz monitorowanie prac Kierowników/Dyrektorów jednostek w pionie Prorektora ds. Współpracy z Zagranicą, udział w przygotowywaniu oraz protokołowaniu zebrań i narad organizowanych przez przełożonego,
- bieżąca kontrola stopnia wykorzystania przez jednostkę przyznanych środków finansowych, sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z działalności jednostki; przygotowanie (zbiorcze) danych do planu rzeczowo-finansowego
jednostki;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową jednostki,
- koordynacja i nadzór nad działalnością podległych jednostek administracyjnych w zakresie: programów krajowych i międzynarodowych, działalności badawczej, rozwoju kadry, nagród i stypendiów, współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w ramach prac określonych podstawowym zakresem zadań podległych jednostek;
- Współpraca przy organizacji i prowadzeniu URDN;
- Koordynacja działań informacyjnych i doradczych w zakresie pozyskiwania środkóww ramach programów krajowych i międzynarodowych;
- Formalny nadzór nad przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów krajowych i międzynarodowych;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi i pracownikami Uczelni w zakresie pozyskiwania środków w ramach Funduszu Naukowo-Badawczego Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą;
- Opracowywanie i uzgadnianie z innymi jednostkami Uczelni projektów wewnątrzuczelnianych aktów prawnych związanych z zakresem działania Biura;
- z racji prowadzonego nadzoru, kontrola formalna dokumentacji związanej z zakresem działania Biura;
- Nadzór nad rozliczaniem i wydatkowaniem środków finansowych objętych zakresem
działania Biura;
- Koordynacja i nadzór nad prowadzeniem procedur przetargowych związanychz zakresem działań Biura;
- Nadzór nad terminowością i prawidłowością danych wprowadzanych do systemu POL-on dotyczących pracowników w zakresie oświadczeń o reprezentowanej dziedzinie i dyscyplinie, oświadczeń o zaliczeniu do liczby N oraz oświadczeń upoważniających
podmiot do wykazania osiągnięć w ramach dyscypliny na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej;
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procedur nadawania tytułu naukowego i stopni
naukowych, a także sprawy dotyczące postępowań zmierzających do nadania tytułu
doktora honoris causa;
- Obsługa administracyjna Komisji Okresowej Oceny Nauczycieli Akademickich;
- Prowadzenie i regularne aktualizowanie treści w social media w zakresie Pionu Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą;
- W zakresie rozwoju kadry:
- prowadzenie bazy danych postępowań o nadanie stopnia doktora, doktora habilitowanego oraz tytułu naukowego profesora,
- przygotowywanie projektów uchwał dla Rad Dyscyplin Naukowych i Senatu oraz zarządzeń Rektora dotyczących postępowań w sprawie nadawania stopni i tytułu profesora,
- organizacja promocji doktorskich i habilitacyjnych, współudział w organizacji doktoratów honoris causa,
- gospodarka drukami ścisłego zarachowania w zakresie wydanych dyplomów doktorskich i habilitacyjnych.
a